hello

Jag har inte bloggat pga att jag sov över hos filippa (söndag-måndag). Vi fotade väldigt mycket och sen så hade vi det roligt. Idag så har jag varit inne på stan och där gick jag runt lite och sedan blev det lunch där med familjen och farmor och farfar. suuuper mysigt verkligen! När jag kom därifrån så satte jag igång med att fixa med mitt nya rum och så nu var det nästan klart.. Ska sätta in lite saker, få in alla kläderna i den stora garderob. Sen på kvällen så tränade jag med div 4 damlag och jag ska även spela en internmatch med dom imorgon. Jaou och imorgon så ska jag packa allt klart för imorgon efter den dära matchen så sticker vi iväg till landet och vi kommer komma dit rätt sent så det blir nog ingen uppdatering från mormors data som det ser ut nu, men vem vet?




här får ni se två bilder på hur mitt rum ser ut, men när det är helt klart så ska ni få bättre bilder och mera detaljer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0