OLLE ♥

NU HAR JAG BLIVIT STORASYSTER IGEEEEN! yeaah. Vi visste jue att det skulle bli en grabb, och han var verkligen skitsöt. Men det tycker man väl alltid när det är ens syskon eller så? Han kommer att heta Olle för det var verkligen en liten "skit" Olle..
Jaja dagen började med att farfar kom och hämtade mig, Emma och Figo för vi skull dit för mamma och pappa skulle till bb. Hemma hos farmor och farfar slappade vi bara men sen åkte vi till Sundborn och käkade på nått som då heter Hyttstugan och det var väldigtväldigtväldigt gott! Och plötsligt så fick jag ett mms av pappa där det var en bild på Olle som nyss hade kommit till världen :D Senare på eftermiddagen åkte vi och hälsade på Olle och han var sååå söt asso. Imon så kommer han hem! wiie. Nu på kvällen så har jag varit med Linnea, Ida och Moa och vi har haft det väldigt kul. Men snart ska jag sova, vi hörs imorgon. PUSS


usch jag vet att bilden är ful, men det var liksom första gången jag höll i han så jag kan inte radera den...









Min andra lillaplutt fast bilden är lite gammal!


Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

oooh GRATTIS !!! :-D

2011-07-20 - 09:57:35
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men åh grattis!



vilken sötis!



hoppas du har en skön kväll!

//anna driver webshoppen Avanna. SUMMER SALE på massor av varor. www.avanna.se

2011-07-20 - 23:37:41
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Elsa

Gud vad söt han var! Grattis till storasystern!

2011-07-21 - 23:19:06
URL: http://theimhermione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0