harry potter och dödsrelikerna del 2

Hallå sunshines! Jag, amanda och emma var ju och tittade på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 och den var verkligen skiiitbra. Synd bara att det var den sista filmen för jag älskar verkligen Harry Potter... När jag kom hem efter den mysiga kvällen i biosalongen så satte jag mig framför tv:en och kollade på VM damer, vilken final alltså. GRATTIS JAPAN. Imorgon så blir det nog att vara med amanda. Fast imorgon eller någon annan dag så blir jag storasyter igen för Olle (bebisen som kommer) var beräknad idag men har inte kommit än! Nehope ska ta och krypa ner under täcket och spela lite på mobilen och sedan sova, godnatt ♥




två biler med mobilen eftersom kameran inte är klar än...


Kommentarer
Postat av: j

Sv: Tack ska du ha! Visst kan vi göra det, säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)

2011-07-18 - 16:20:22
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0