DALECARLIA- dag 1

puuuh, heeelt slut efter dagen som har varit idag! Den började med att pappa väckte mig och Emma klockan sju för vi hade en tidig match. Jag kan lova er om att det var ritkigt jobbigt att kliva ur sängen!! Matchen gick bra, faktist väldigt bra. Vi vann med 7-0 och det är ju kanon det. Sen efter det så umgicks jag med familjen Larssons och vi kollade på en rikigt bra film enligt mig, och sen slappade vi lite. På kvällen sen var det bara att dra på sig matchstället och åka till Borlänge och spela en till match och den var sisådär, men vi vann med 5-1 och jag var jätte nära på att spräcka nollan i tabellen och göra ett mål, men nepp det vela sig inte... Efter matchen så stack Larssons hem, men det har varit en skitskojig helg med dom, vill träffa dom snart igen.
Nu så ska jag gå och borsta mina gaddisar och sen ska jag krypa ner i sängen med datorn och kolla runt lite.
Höres senare, puss :D




hoppas det går bra att ni får se många bilder sen Filippa och jag fotade, men det är för att min kamera är på lagning..


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fina somriga bilder ! :)

Jag & min bästavän ska ut med hästarna och fota lite sommarbilder idag täntke vi ;) hehe

2011-07-12 - 10:48:39
URL: http://wwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0