Svar på kommentar


Anonym om Hejsan!:

vad har du för systemkamera?
vad kostade den?
och när fick du den?

taksam för svar :) ♥

Svar till Anonym:

Hej!
Eftersom jag inte kunde gå in på din blogg för du skrev varken blogg eller namn så får jag ta det via svar på kommentar ;d

Systemkameran jag andvänder är igentligen inte min utan det är familjens.
System kameran heter SONY a390. Kameran kostade nog runt 4.2 tusen tror jag.
Vi köpte den nån/några dagar efter julafton.
Men om du nu tänke köpa dig en systemkamera så rekommenderar jag den här SONYN, eller ja om man är nybörjar för systemkameror så funkar den kanon toppen bra och den funkar kanon toppen bra om du inte är nybörjare.
Nu hoppas jag verkligen att du fick svar på din fråga. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0