Dagens + skit jobbig träning

Heej! Idag har det vart riktitg usel uppdatering. Men det beror på läxor och träning. Skolan var rätt nice. Efter skolan drog jag hem och satte igång med lite läxor. Sen åkte jag till träningen. Det var sån j*v*a hårdträning. Så nu känner jag mig helt mör..? ;ss När jag kom hem åt jag. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska gö. Men om cirka 30 min börjar det lite braiga program. Men jag vet inte om jag ska se familjen annorlunda eller Top Model... Men ni vet så smart som jag är så kan jag ju kolla lite på de ena och sen lite på det andra, okejokej det var faktist mamma som sa att jag kunde gö det. Hahah "intresseklubben antecknar" x'd Pusshej ♥

Här får ni dagens outfit ;)







Skjorta | H&M

Leggings med lack | Lindex

Vita ros örhängen | Ur&Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0