Så skööööööööööönt!

Hej! Åhh vad skönt, nu är jag äntligen klar med 30 daras utmaningen. Känns riktigt bra. Och jag hoppas att ni kanske vet lite mera om mig ;) Jaja min dag har sett ut så här. Vaknade och sen fixa jag mig. Fick skjuts till skolan. Men vi skulle åka över järnvägen.. Och bomarna var nere så man kom inte förbi så då var det bara att åka runt typ Lönnemössa eller så. Så jag kom 5 minuter innan skolan. *puhh*. Skolan var sådär, var inte på det bästa humöret... Hade lite huvudvärk och var helt enkel seg! Efter skolan gick jag hem och sen gjorde jag inget. Vid 16.00 hängde jag med mamma, pappa och Figo och handla lite smått och sen hämtade vi Agnes som har klippt sig (Agnes är våran hund). Hehe hela vägen från affären till Borlänge där Agnes klipper sig och hem sov jag :) Hur skönt som helst. När jag kom hem igen blev det mat, och nu sitter jag här och gör inget. Tänkte snart gå ner och gö lite mera av engelskaläxan. Vi hörs mera sen, pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0