lalalalalanananana..

Hejsan hoppsan! Har nyss fotat lite galna bilder. hehe :) Förrut gjorde jag lite läxor. Efter det gick jag upp och la mig och sov :O Det var skitskönt. Sen gick jag ner och då sa mamma att hon skulle köpa två olika jeans till mig och Emma. Jag vart typ överlycklig. Men sen gick vi in på nätet för vi skulle beställa dom. Och då såg vi att vi skulle få dom i slutet på mars.. Så vi ska på Kupolen på Torsdag och köpa dom om dom finns där. Nu ska jag gå ner. Vi höres sen innan jag ska sova.



Dom hära två jeansen ska jag få. Dom kostar 99 kr på H&M.
Och sen har jag ett par av dom hära slags jeansen. Köpte dom får några veckor sen. Men då tänkte mamma eftersom dom var så billiga så ska hon köpa så Emma och jag har alla tre av dom hära sorts jeansen. Haha jag suger på att förklara. Men hoppas ni fattar x'd


Dom hära jeansen har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0