upp och ner, ner och upp

statstiken går verkligen upp och ner, haha lite roligt att se på! hehe..

hola! Dagen i skolan var helt okej, utom på slutete då vi fick reda på att våran språkstödjare för en i klassen ska sluta. han är skitrolig, haha! lite tråkigt faktiskt! Efter skolan drog jag, amanda, sara och hanna hem till amanda och vi gjorde inget, gick till hemköp.. Sedan drog jag hem för jag skulle käka lite mellis, sedan vidare på match som gick åt helvete för mig.. När jag kom hem käkade vi (yeah, mormor, moster, morbror och bror är här!!) och alldeles nyss så tjockade vi i oss glass. Nu tjatar syrran att jag ska komma ut med mina saker å göra mig klar osv.. ska nämligen sova hos henne för det är fullt hus här! hehe.. pussåhej ♥
oj, här snålade vi inte med orden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0