ALLT KÄNNS SÅ JÄVLA BRA!

Allt känns så jävla bra! går med ett leende på läpparna i stort sätt hela tiden. Fotbollen, skolan, vänner ja allt känns grymt! Och jag måste bara få säga att jag har världens mest underbaraste vänner som alltid finns där för mig!
många kramar å pussar till er, älskar er alla massvis ♥

Hello guys! Träningen med damerna gick super, dom peppa mig osv.. awesome! Nu tänkte jag sätta i mobilen i laddaren och sedan ska jag släcka ner och sova. Imorgon är det Lucia (snart julafton med tanke på att det är Lucia imorgon, shit vad tiden går fort!!) så vi ska väl fira det i skolan och sedan får vi se vad dagen har och bjuda på? tror att  jag ska vara med min fina vän sara. roligt! Nej nu vart det här skitlångt. bra gjort till er som läste detta ;)
vi syns och hörs imorgon! pöss



Kommentarer
Postat av: Y

Hur är läget då?

2011-12-13 - 14:08:36
URL: http://yonnat.blogg.se/
Postat av: Farmor

Bra jobbat med damlaget

2011-12-13 - 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0