träning snart!

Hejsan! Idag så vaknade jag halv tolv och shit vad skönt det var att verkligen få sova ut. När jag hade klätt på mig så följde jag med mamma och Olle till barnmorskan och vägde och mätte lilla Olle, sedan så sprang jag in på UR & PENN för att se om dom hade fått in ear cuff, men såklart så hade dom inte det! Jag har varit inne där 6 gånger och det har aldrig funnits.. När jag kom hem så kikade jag runt på datorn och vips så hittade jag en sida som dom sålde ear cuff, men jag ska vänta med att köpa ett för jag ska till stockholm snart och där kanske jag hittar det + att jag fyller år snart och då skulle kanske mamma köpa ear cuffet på den där siden, hur som haver så ska jag sluta och skriva om ear cuff och börja klä på mig för träning. Hörs senare. kram och puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0