MYSDAG!



Hej allihopa! Dagen har varit super mysig hittills. Det började med att farfar väckte mig och Filippa och vi käkade frukost och gjorde oss klara för en dag på Forsmans båt. Dom har en jätte fin båt kan jag lova er! Vi stannade även och käkade på slussen och det var jätte gott. När vi hade käkat upp och vi med båten och badade och sedan tog jag och farfar cyklarna från främby udde och cyklade till farmor oh farfar. Snart kommer mamma och hämtar oss alla tre (farmor, farfar och jag), vi ska hem tills mig och käka kräftor. Ikväll ska jag kanske träffar Ida, vi får se, men ha en fortsatt bra dag så syns vi och det kommer komma en held del med bilder, kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0