Mobilblogg

Heeej där! Är hemma hos farmor och farfar efter en super mysig dag. Imorse så ringde farmor och frågade om jag ville hänga med ut på sjön med henne och farfar på en taxibåt. Härligt. Sen så åkte vi hem till mig och käkade lunch och filade lite, sen så stack vi vidare till torsång och köpte glass och chillade på Forsmans båt. Framåt halv fyra åkte vi hem till mig igen och kolla på fotboll mesans jag duschade och fixade i ordning mig och när jag var klar så åkte vi till o'learys och käkade osv.. Sen på kvällen så blev det främby udde med familjen, farmor, farfar och kusinerna, såå mysigt! Imorgon så blir det att steka på Forsmans båt om vädret vill sig och sen ska jag nog träffa ida :) gaaadshh jag älskar sommar. Och förresten kameran har varit mer hela dagen och hänger även med imorgon (sover över hos farmor och farfar inatt så jag kan bara mobilblogg för farfar sover i rummet där datorn står! Oj vilket långt inlägg det blev, men vi hörs imorgon puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0