ROLIG DAG.

HEJ!

Idag vaknade jag och då duschade jag. Sen firade vi Emma lite eftersom det är hennes födelsedag idag :) Jag gav henne min present och det var ett linne från H&M! Sen gjorde jag mig klar inför skolan. Skolan var rolig. I slutet om man var klar med SO:n så fick man gö en teater och jag och några till gjorde en och den var ju bäst, hahah. Efter skolan stack jag och Amanda hem till mig och käkade mellis och sen gjorde vi lite läxor. Senare åkte vi hem till Amanda med Emma och Johanna och hemma hos henne hoppade vi studdsmatta. När jag kom hem satte jag mig vid datan. Nyss käkade vi mat och idag blev det kött och pommes, mummmsss. Om en liten stund blire efterrätt. Aja vi hörs väl snart igen, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0