F'CK

Hej! Det gick jätte bra att åka buss med Figge, det var knappt så att han ville gå ifrån bussen :P På stan så köpte jag ingenting. Jag har som sagt inga pengar. Fast jag har en hundring som jag fick från farmor och farfar igår, TACK.TACK.TACK ♥ När jag kom hem från stan så sooooola jag, riktigt härligt :P Efter det har jag bara kollat på Arsenal och dom förlorade!!!! f'ck. Imon så blire väl slapp eller något. Men sen så resten av veckan så ska jag och familjen till landet. Där ska vi fixa och dona och sen så ska vi oxå till MARIEBERG! Och innan det så kommer jag ha fått min måndaspeng så då kan jag kanske handla lite ;) Aja men vi hörs mer framåt kvällen säkert, kramisch!


hihi göll ♥

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

allt bra?:)

2011-04-24 - 21:04:07
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0