jag köpte

Tjaaa !
Nu är klockan 18.45 och vi har idag varit på en marknad.
Jag köpte:

En plånbok

Klocka

Ring

Stickad tröja

Fotbollströja

Trosor

Det var allt tror jag,
tyvärr så hittade jag inga skor ;(
Så det är jag väldigt besviken över.
Men vi ska ner på stan på Onsdag och då kanske jag hittar skor,
vi får väl se :)
När vi kom hem från marknaden så var vi varma så vi gick ner till poolen och badade och solade,
och hade det riktigt skönt ;)
Men senare på eftermiddagen så kom en kille och började kasta sten och hade sig ;oo
Han var hur lustig som helst.
Men nu ska ska både Emma och Amanda ha datan
så det blir inge mer skrivande.
Och vi ska snart spela lite
UNO.
Skojsigt (L)
See you later alligator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0