hej hopp

Hej hopp lingon topp :)
Idag på morgonen bloggade jag inte för  jag orkade inte.
Men nu så kommer det några inlägg tror jag :)
Men först så kan jag berätta hur dagen var i skolan.
PÅ morgonen hade vi Spanska. Det var kul.
Sen så berättade vi om våra parti. Linus var int ei skolan så jag fick berätta allt själv. Men jag tyckte att det gick bra iallafall.
Jag fick oxå med mig ganska mycket matte som jag måsta jobba med när vi är i Spanien. Gud så tråkigt ;ss
Nu så är Amanda här. Men sen när mamma kommer hem så ska vi göra en packlista (jag älskar att packa grejer när man ska utomlans, men jag hatar att packa upp grejerna sen när man kommer hem)
Måste bara säga att jag längtar efter dig pappa även fast det bara har gått en dag sen då åkte, älskar dig (L)
Det var allt för just nu ha det bra :)

Hihi pappa i London ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

hej du den där bilden har du tagit från mig eller det var iaf jag som har tagit den!

2010-09-16 - 14:36:30
URL: http://eemmaaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0