galen dag i skogen

Hejsan !
Är hemma från en galen dag i skogen.
Vi hade utedag i skolan idag. Allt började med att vi cyklade till Gringsbo.
När vi kom dit så skulle jag och några till hitta oss en plats och ha våra grejer. Då hände det en olycka med Lollo. Hon får berätta själv om hon vill det.
Sen hände det lite till.
Men nu så sitter jag här vid den stora datorn och Amanda med min lilla dator :)
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra för vi båda är as trötta, vi satt och sov när vi kollade på tv ;ss
Här kommer dom bilderna jag och Amanda tog i skogen, det blev inte så många.
Ha det så bra så hörs vi ikväll. Har ingen träning idag :( Så då kankse jag kan blogga lite mer :)



Skogen


Amanda


Jag


Några i klassen


Elsa som börjar packa sin väska


Amanda som packar sin väska för hemfärd


Många människor som är i skogen

Det var allt.
Foto tagna av Amanda och mig (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0