final gick toppen bra

Hejsan  !
Har inte bloggat idag, jag tycker att jag äe ganska dålig på att blogga mycket vad tycer ni ? ;oo
Jaja matchen mot Smedjebacken blev 1-2 till oss. Är så himlens glad att vi vann hela serien, men jag gjorde självmål och allt bara stannade i huvudet när bollen gick in ;(
När matchen var slut så åkte vi och hämtatde pappa. Jippi vad roligt det var att träffa honom (L)
Sen så åkte jag ner till u-vallen och spelade fotboll, det var riktigt roligt. Fst det var kallt :)
När jag kom hem kollade mamma, pappa, jag och Figo på "ENSAM MAMMA SÖKER". Medans vi kollade på det så smaskade vi i oss lite ostbollar och chips. Det var mums det.
Nej nu ska jag gå och lägga mig imon är det skola. Åå gud så tråkigt vi har skolajoggen imon asssssaa tråkigt jaja det r bara att springa :)
God natt.



Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0