amanda dag

Hejsan svejsan :)
Nu då har Amanda åkt hem för hon skulle hem och göra sin matsäck tills imon när vi ska till Gringsbo med skolan, vi ska plocka bär ! TRÅKIGT, men man får göra det bästa av situationen :d
Idag på förmiddagen så ringde Amanda mig och undrade om vi skulle vara :) Jag sa absolut. Men då frågade hon om vi kunde åka ner på konstgråset och kolla på andra halvlek på hennes lillasysters match, och det gjorde vi. Jag tror att dom förlorade med 4 eller 5-0.
Sen så åkte vi hem till mig, då kom mormor och morfar. Vi åt och fikade lite. Jag fick 300 kr av morfar och jag fick min present igår av mormor :)
Sen åkte vi tillbaka till konstgråset. Där träffade vi Ida, hon går i vårt fotbollslag :)
Vi lirade lite fotboll, vi hade jätte roligt. Sen kom Emma. När klockan blev 16.00 så var det match för 98:orna. Dom mötte Slätta. Det blev 0-0. När matchen var slut så åkte jag, Emma och Amanda hem till oss. Amanda och jag cyklade till Vivo och handlade lite matsäck till mig, så jag kan ha med mig det tills imon :p
Sen när vi kom hem så åt vi och hade riktigt roligt (L)
Jätte rolig dag.
Nu så måset jag gå ner och kolla på ENSAM MAMMA SÖKER :)
Ha det bra ;)






Orkar inte ladda upp nå mer bilder. Det får duga för idag. God natt alla:)
(Bilderna tog jag när vi var och kollade på Korsnäs-Slätta matchen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0