11.16

Hejhej :)
Sitter här i sängen och musiken poppar på, hihi så kanske man inte kan säga ? 
Ska snart gå och fixa klart mig :)
Asso jag vet inte hur många gånger jag kan säga att det bara en vecka kvar till vi drar till Spanien :)
Vi kommer vara borta i 8 dagar så det blir inget bloggande. Jag vet faktist inte om farmor och farfar har en dator i Spanien, men jag tror att dom har det (L)
Så då kommer jag nog att blogga någon gång, fast jag är ju där för att ha skit kul och vara ute och inte sitta vid datorn ;)
Men när vi har kommit hem så kommer jag ladda ner jätte många bilder när vi har varit i Spanien ;)
Vi kommer säkert att ta as mycket kort, det hopas jag iallafall ;)
Ha det bra, nu ska jag gå och byta skiva för jag vill inte lyssna på
WE DON´T SPEAK AMERICANO.
För den låten suger.
Vilka håller med mig  ?
Vilka håller inte med mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0