svamp today

Svejsanhejsan.
Idag är det Söndag och klockan är just nu 12.05.
Jag kom nyss hem från skogen.
Vi var ute och plockade svamp.
Det var inte så jätte roligt men vi hittade ganska mycket svamp (y)
Det är ganska jobbigt att plocka svamp,
för man tittar ju ner hela tiden och då får man ganska ont i huvudet :(
Idag så blir det att åka hem efter lunch.
På hemvägen så ska vi stanna på MARIEBERG.
Det är ett köpcentrum i Örebro.
Kommer bilder sen om jag har köpt något.
Ha det bra så hörs vi ikväll.
Och idag så ska jag nog lägga över mina bilder sen Spanien på datan och dååååå blir det bilder sen Spanien.
Så titta gärna in några gånger ikväll och se om bilderna har kommit,
då kan ni jätte gärna kommentera bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0