SMOOTHIE

God kväll allesammans.
Nu är klockan sent och jag ska upp tidigt imon.
När klockan var 18.30 så hade jag träning.
Det gick SUUPPER !
När jag kom hem så var jag så himla sugen på en SMOOTHIE så jag fixade en till mig, mamma och pappa.
Det var ass gott.
Nej nu så måste jag verkligen gå och kolla igenom lite i spanska boken för vi har prov i morgon.
Men jag hoppas att det kommer gå bra.
Ha det bra  !
Vi syns, höres imorgon (L)













Min goda SMOOTHIE till tre potioner

Ingredienser:

Mycket yougurt

2 bananer

Hallon

Gör så här:


Mät upp tre glas med yougurt.
Sen så häller du i youghurten i en skål sen delar du två bananer
Sen häller du i hallon.
Sen är det bara att mixa allt.
Klart !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0