OMG !!!!!!

OMG !
Imon ska ju jag och Amanda vara.
Vi ska göra ett bildspel sen vi har varit i Spanien.
Och det är så att när vi var i Spanien så har vi bara knäppt bilder med min kamera.
Så vi behöver ju en sladd för att lägga över bilderna till datan.
Och nu så påminde Amanda mig på MSN att jag skulle ta med mig sladden till henne imon.
Och jag baaaahh, vaaa jag har ju ingen som helst aning om vart sladden är.
Så jag sprang runt och letade efter den.
Jag hittade den inte.
Men till slut så hittade jag den såklart (y)

Jaja nu är klockan 21.20 och jag ska snart gå och ta fram mina kläder tills imon.
 Idag så ska jag krypa ner i sängen och läsa för jag orkar inte blogga ikväll.
Jag älskar att lägga mig i sängen och läsa för det så himmmlllaaa avkopplande.
Imon är det Onsdag och träningen börjar, JIPPI !!
Ja men ni får ha det så bra så hörs vi och syns vi imorgon (L)
Ps;
Imon om jag hinner så kommer det lite andra bilder.
Men det blir inge Spanien bilder imon tror jag inte.
Jag förstår att ni väntar för fullt för att se dom.
Men grejen är att jag inte hinner ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0