jag vet, jag vet

Jag vet att det har varit väldigt dålig uppdaterning idag.
I skolan idag så var v i kyrkan.
Sen hände det inget speciellt.
Efter skoaln så åkte jag till kupolen med Forsmans.
Köpte inget.
Filippa och jag gjorde inte så jätte mycket, men vi hade kul varefall.
Jag kom hem vid 120.05 och då kollade jag på tv.
Det har varit en jätte rolig dag.
Har redan bestämt hur helgen ska se ut.
På Frdag blir det att vara med Filippa.
Vi ska till näs discot.
Hahah är aldrig på näs men det ska faktist bli kul.
Sen på Lördagen så ska jg följa med Filippa på en danstävling.
(Hon ska sova hos mig Fredag-Lördag)
Men imorgon så blir det att gå hem och plugga och lägga över bilderna sen Spanien.
God natt.
Vi syns imon (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0