Dåå var det äntligen fredag.,.,.

Yippie !
It is Friday today :):):):)
Det känns som om det bara är måndag och fredag, för veckorna går så himla snabbt.
I skolan idag så hade vi ett engelskt prov.
Jag kunde allt men det var typ två grejor som jag inte visste.
Men jag hoppas på att det gick bra.
Jaa sen hände det inte så mycket mera i skolan.
Efter skolan så såg jag pappa åka i bilen och han tutade på mig och frågade om jag skulle hänga med till stan.
Och det var ju klart att jag skulle följa med.
Hittade faktiskt några grejor.
Imorgon är det lördag (L)
Älskar som sagt lördagar.
Dom är så himla mysiga och sköna.
Jaja imon blir det att tillbringa min dag med Emma och Lisa som är min faster.
Vi ska ner till stan och kika lite (då kommer jag handla dom sakerna som jag hittade idag så det blir en liten surprise det jag handlat)  sen så ska vi hyra film och handla mat.
Så roligt alltså.
Vi ska oxå sova hos henne.
Så det blir ju dag-natt-dag.
Tror faktist inte det blir så mycket bloggande för det kommer jag inte hinna, så mycket som vi ska göra :)
Men herregud jag får ju inte glömma att skriva om att det var träning idag.
Det var roligt med det var iiissskalllllttt !!!!!
Jaja ha en toppen skönskön och trevlitrevlig fredags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0