Tooorsdag

Hejjj !
Puhh hahah :D
Vilken galen dag.
Vaknade imorse halv pigg.
Asså jag mådde inge bra.
Har ont i halsen och snuvig.
Jobbiigt :O
I skolan så var det värsta "bokdagen"
Man fick klä ut sig till en bokfigur.
Men jag klädde inte ut mig.
Ja skolan handlade om typ det.
Efter skolan så skulle igentligen jag och Lollo gå direkt hem till henne
för vi skulle rasta hennes hund.
Men istället så satt vi kvar i skolan och pratade med några kompisar.
Vi var lite flummiga,
eller vad säger ni ?
höhö.
Men sen så gick vi hem.
Amanda hängde med hem till Lollo och Emil och Martin med.
Vi knäppte kort och var ute och körde burken.
Roligt.
Sen åkte jag hem.
Nu så kollar jag typ på TV.
Imon är det FREDDAAGGG !!!
Yippiiieee ♥
Imon ska jag gå i skolan, träna och Amanda ska sova här tror jag.
Längtaaar.
Ja klockan är 43 och jag vill att klockan ska bli 19.30 för då börjar HALV ÅTTA HOS MIG.
hihihaha :D

(det kanske kommer lite bilder idag
om inte Lollo segar sig med att lägga ut bilderna
)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0