skol vecka 47 avklarad

Heeejjj !!
Har inte orkat blogga direkt efter skolan.
Har inte kryat på mig...
tro jag har blivit sämre :S
Åååå jag vill inte gå runt och vara halvt sjuk och halvt pigg.
Skit dryggttt !!!
Jaja skolan var tråkiggg !!
hände inget och det är inge roligt när man inte mår suupper...
Ja efter skolan gick jag hem och glodde framför tv:en.
Och tillslut somnade jag :D
Men jag sov inte länge :O
Japp nu sitter jag här och hostar och har ont i nacken och är förkyld.
Jag sitter oxå och chattar med Lovisa.
Gud så jag längtar efter familjen Larsson ♥
Men två saker som är roligt.
För det första det är HELG !!
Och för det andra jag skulle inte tränat idag.
Men då fick jag reda på att träningen var inställd.
Så då missar jag ju inte en träning :)
Hihihaha
Hoppas alla får en underbar och skön helg (L)


gullskit unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0