kalllttt !!! :/

Hejsan svejsan :D
ÅÅååå nu är jag hemma från att stått ute vid ICA MAXI oxh sålt dalarabbaten.
Det var svinkallt.
Jag sålde 4 st Emelie 1 häfte Johanna inget och sen så var det bara nån som kom fram och köpte ett
så vi fick 6 st sålt på 2 timmar.
Det är ganska bra faktist.
Före dalarabbts säljningen så var jag med Louise.
Vi gjorde lite olika saker.
Men vi hade iallafall väldigt kul.
Ja när jag kom hem från ICA MAXI så käkade jag och nu så sitter jag bara och ugglar framför datorn igen.
Imon så har jag ingen som hälst aning om vad jag ska gö.
Men det blir väl att vara med nån eller bara sitta och ruttna i soffan.
Hörs :)


Hahaha Lollo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0