julens tröja

Hej :D
Nu är jag hemma från en dag i skoaln och stan och sen träning.
Skolan så rullade på precis som vanligt.
Efter skolan så hämta mamma mig.
Vi mötte Emma på WAYNES COFFEE.
Där så åt vi macka och te.
Jätte mysigt.
Sen så kikade vi lite.
Och gissa om jag handla något ?
SVAR : jaaaa !!
Eller som sagt jag fick en tröja av mamma som jag inte får andvända fören jul.
Så jag vill ju att det ska vara jul.
Åååå nu måste jag vänta :s
Jaja sen åkte vi till träningen.
Skit roligt att träna,
precis som vanligt.
Nej nus å ska jag gå ner och kolla på BONDE SÖKER FRU.
Hhaha :p
Imon blire att vara med amanda och louise .
Och sen på kvällen blir det HARRY POTTER OCH DÖDSLIKERNA.
yippiee :D

Ha det bra :)



Maja gillar den skit mycke :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var ju den där tröjan som du så gärna ville ha! Vad roligt för dig =) Åh den är säkert skitsnygg till lacktights...

Vad ska jag nu köpa i julklapp till dig..?

2010-11-17 - 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0