Hejsanhoppsan

Hej !
Nu så måste jag snart gå ner och duscha för familjen Sjökvist kommer snart.
Igår så sov Emelie hos oss eller som sagt hon va med Emma och dom sov över.
Vi hade jätte kul.
På dagen så var Amanda oxå här.
Vi alla fyra åkte in till stan en sväng.
Sen så skulle Amanda hem för hon skulle sälja dalarabbaten.
När klockan var sent så satt jag Emma och Emelie uppe och spelade BARN GENI.
Ja man kan ju säga att det gick väldigt dåligt för mig.
Jag är verkligen inte IQ.
Jag gick och la mig klockan 01.00.
Jag vaknade vid 09.45.
Vid klockan 12.00 så sulle vi alla tre sälja dalarabbaten vid ICA MAXI.
Jag sålde 3st Emma 2st och Emelie inget.
Jag har sammanligt själv sålt 7st jag är väldigt nöjd xD
När jag kom hem så byggde jag upp en järnväg eller vad man ska kalla det för till Figo.











Hihihahaha igår kväll så hade vi roligt




Emelie i klänning väldigt ovant att se henne i det.


Emelie i shorts dress oxå väldigt ovant att se henne i det.

Ja som ni förstår så hade vi väldigt roligt igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0