Fruktsallad

Tjaaa :D
Nu är en fartfylld helg på väg mot sitt slut :(
Dagen har sett ut såhär:
Stan med Emelie och Emma.
Köpte två julklappar.
Haha gud så mycket pepparkakor och gott i gott vi åt :O
Haha :D
Sen så tog vi bussen hem och sen gick vi till Emelie för våran fam och hennes fam
skulle baka pepparkakshus och ha det trevligt tillsammans.
Väldigt roligt vi hade.
Nu på kvällen så har jag kollat på ENSAM MAMMA SÖKER.
Ååå jag blir så trött på när dom inte väljer en för det var det sista avsnittet.
Haha xd
Till programmet så åt jag en juvlig fruktsallad.
Mysig kväll.
Nu tänkte jag gå och ta fram grejor tills imon.
Jaaaaa juste Amanda och jag skulle ha egen lektion på idrotten imon.
Kuligt.
Fast jag är typ halvrisig :(
Ha det bra


Yayy snyggingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0