ELSA & MAJA

Tjhoo flöjt !
Nu var det väldigt längesen jag kom hem från Elsa.
Men jag kan lova er att det har varit en jätte roligt dag.
Hahah Elsa och jag bakade ju kladdkaka.
Då ställde vi ut kladdkakan för att den var så mjuk.
Hahah sen så lyfte jag in den och ställde den på trappan för jag skulle ta av mig utterkläderna.
Och sen så glömde vi bort att kakan stog där så vi satte oss vid datorn.
Och plötsligt så hörde Elsa att det var något som slafsade.
Då var det Lena alltså en hund som dom har låntat.
Hon hade ätit lite av kakan.
Det är ju inte så bra för hundar att äta choklad.
Vi fick skära bort jätte mycket av kakan.
Men det blev ändå lite kvar som vi kunde äta.
Så det blev ingen bild på kakan när den var färdig.
Dags för baknings time
Lite vinterbilder
Hihih Elsa jättepätte glad
Sen så gick vi till hennes kaniner






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0