tyyyp 1000 bilder !!

Heeej :D
Nu är jag och Lollo hemma hos mig och vi har vart det ett rätt bra tag.
Innan vi gick hem tilll mig så spelade vi SIMS, knäppte as mycke bilder och hon bakade knäck.
Sen gick vi hem till mig.
På vägen knäppte vi oxå kort.
När vi kom hem till mig så fikade vi och typ spelade något bebis spel xd
hahahhöhöh :)
Efter det så knäppte vi ännu mera kort.
Haha det känns som om vi har knäppt mer än tusen bilder...
Fast det har vi inte.
Det kommer kanske lite bilder senare.
Förresten Lollo sover hos mig idag så det blir inte mycke bloggande idag.
Ha det bra.


Lollo har en sån här kamera så det är den vi har tagit alla bilder med :D


Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Visste du att din outfit kan hjälpa barn att få rent vatten?

Det är helt gratis och på min blogg finns mer info om hur du snabbt och lätt kan hjälpa någon att få en bättre jul :)

<3

2010-12-19 - 17:38:57
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: alma

följa varann via bloglovin?(:

2010-12-19 - 18:14:10
URL: http://aaalmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0