Sportyslandet

Hejsan! Pusstt säger jag bara ! Vaknadse runt 09.00 i mosre. Då läste jag min braiga bok. Sen gick jag ner och åt frukost. Sen var det bara att gär sig klar för jag skulle följa med mamma, pappa, Figge, Pernilla, Filippa oc Daniella till ett lekland. Det var verkligen fullt med barn där. Snacka om att Daniella körde slut på mig x'd hahah. Men det var ändå rätt kul där. Vi åt och fikade där. Det är nämnligen så att Filippa och Daniella är mina kusiner och Pernilla är deras mamma ;) Efter ett tag kom farmor och farfar dit. När klockan blev 13.30 - 14.00 så drog vi oss hem. Sen ringde jag Lollo. Så nu sitter jag här hemma hos Lollo och vi ska kankse vara med Emil och Martin. Vi ska väl äkert gå ut eller spela något spel. Vid 16.00 - 16.30 kommer mamma och hämtar mig. Fr jag ska laga "två rättersmiddag". Så tyväär blire inge mycke bloggning idag. Men senare kommer bilder sen idag ;) Puss och krammmmm ♥


Kommentarer
Postat av: Elionore

Snart kommer bilder på valparna upp, så håll utkik!

Kram

2010-12-30 - 19:12:38
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0