snön faller ner på taken endast tomten är naken... hahahhaha :)

Heeej :D
Snart är det julafton...
Sjukt fort tiden har gått.
Min dag har sett ut så här.
Vid 12.00 så kom mamma och Simon hem.
Mamma hade vart och hämtat Simon på tågstationen.
När dom kom hem så åt vi lite lunch.
Sen drog jag, Emma, mamma och Simon in till stan.
Där köpte jag julklappar till ett julsple och en julklapp till pappa.
Så nu är alla min pengar slut och jag är klar med att ha köpt jätte många julklappar.
Vi var på stan i några timmar.
Jag kan lova er att vi fick med oss assss många påsar hem.
När jag kom hem så hjälpte jag mamma med lite saker.
När klockan var 17.40 kom tomgtarna (Lisa och farmor)
Dom kommer alltid hit och dansar och och kastar snö på varandra.
Sen ger dom oss lite julklppar.
Ni får lite bilder sen.
Efter det åt vi mat.
Sen har jag slagigt in dom sista paketen.
Toppenkanonsuper bra dag.
Nu tänkte jag se på avsnittet av julkalendern och byta dator och lägga över bilder.
Så vi höres..
Ha det bra :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0