Slalomdag ♥

Heejjsan svejsan !
Jag vet att jag inte har bloggat mycke idag. Men det är pågrund av att jag har tillbringat min dag i Källviksbacken med glada personer. Och dom heter Emma, Emelie och Louise ! V åkte dit vid 10.00 i morse occ vi kom hem vid ja 16.30. Så det har vart fullrulle. Idag var det första gången jag åkte i år och jag har nya skidor, stavar, pjäksor och hjälm så det var lite roligt och få andvända det :d Imon blire stan med Lollo. Tror inte att jag köper något. Men vem vet om jag hittar något snyggt. Nu sitter jag på pappas och mammas nya dator så det finns inga nya bilder. Dom har köpt en laptop (stavning) Nu ska jag sätta i mitt minnes kort till kameran i den nya digital fotoramen som pappa har köpt idag. Sen blire hamburgare. Mummmmsss ! Ha det bra. Pussss ♥



Kommentarer
Postat av: Elionore

vad bra, jo det är bra med mig också..

Ställ gärna några frågor i min frågestund :)

2010-12-28 - 20:00:36
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0