nervöst.......

Hej ! Nu är jag hemma från lussandet och en kort dag i skolan.
Idag på morgonen så hade vi Spanska..
Rätt kul.
Sen har vi bara haft pysseldag.
Så vi har inte haft några lektionen förutom Spanska.
Väldigt skönt.
Det är såhär.
Vi hade en pysseldag idag för vi ska ha en julbasar nästa Torsdag.
Så idag bakade jag lussebullar som vi ska sälja nästa vecka.
Jaja vi slutade 13.20,
då gick jag och Amanda hem till henne för hon skulle stryka sitt lucialinne.
Sen gick vi till Hösjögården för det var där vi skulle lussa.
Vi bytte om och tränade lite.
Jag var en tärna.
Åååå gud så nervös jag var för vi hade levande ljus.
Ushh !!
Men det gick jätte bra.
Det tråkiga var att att jag skulle läsa en vers.
Och han som spelade pianot glömde bort att jag skulle läsa min vers.
Så jag fick aldrig göra det :(
När vi hade sjungt klart så fick vi lite fika.
Gottigott.
Sen gick jag hem.
När jag kom hem så åt jag mellis och kollade på TOP MODEL.
Rolig dag.
Nu ska jag och Emma gå upp och fixa och dona med julklappar och rim.
Vi hörs mera efter det.
Ha det gött.
Förresten, imon ska vi ju lussa igen.
Mica skulle vara lucia.
Men hon blev sjuk, så jag ska vara lucia.
Yippiiee ♥
Men det blir skönt för jag ska inte ha levande ljus.
Yippiiee !!
Och en till sak.
Imon ska jag ta SPRUTA !!
Neeeeeejjjjj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och ännu en till sak.
Idag så vaknade jag vid klockan halv två.
Och då trodde jag att jag skulle gå till skolan.
Haha jag gick ner och la mig i mammas och pappas överkast.
Och dom bah Maja har du feber är du sjuk ?
Klockan är halv två du måste sova.
Hahah sen gick jag upp och la mig och somna om igen :D
Asså det var ju mitt i natten....
Nä ni får ha det bra.
Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0