Juldagen | Gävle

Hej !
Rätt dålig uppdatering idag.
För det första så har jag inte orkat och för det andra så har jag inte kunnat !
Morgonen började med Ghost Whisperer och frukost.
Naaajjss :p
Jag kollade på det i några timmar.
Sen åt jag lunch.
Det blev julbord sen julafton.
Sen så pratade jag med Amanda, och vi bestämde att vi skulle gå på den nya narnia.
Vi ska se den imon :D
Kulkulkul !
Sen så skyndade jag mig att byta om och fixa mig, för jag skulle följa med pappa till Gävle för vi skulle kolla på en systemkamera.
Wihhooo vi hittade en ♥
Det är en Sony ...
Men jag har inte tagit nå bilder för den måste laddas.
Men sen när den är färdig laddad så ska jag väl säkert ta lite bilder :)
Asså det är pappas och mammas kamera.
Men Emma och jag fick ett varsitt minnes kort.
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycke.
Sen blev det käk.
Efter det så spelade Emma oc jag Kinect.
Det ägdeeee !!!
Nu har Fångarna på fortet börjat.
Så jag ska väl sätta mig och kolla på de.
Vi höres väl ;)
Ha det gött :D
Ååå vad jag längtar tills imon.
För jag ska på mellandagsreorna, sen på kvällen blire bio med Amandis pandisss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0