I was a chef in the kitchen today

Heeeejsan lingonsvejsan . ? När jag var hemma hos Lollo så gjorde vi inget typ. Efter ett tag kom Moa. Vi gjorde inget xd Vid 16.00 kom mami och papi och hämtade mig för jag skulle vara kocken i köket idag. Det betydde att det var jag som skulle laga mat. Ni som nu inte visste detta så vill jag bli kock när jag blir stor ;) Jaja till varmrätt gjorde jag ett biff, paprika spett med ris och en slags tomatsås. Efterrätten blev en passionsglass (stavning) med hallon åvanpå. Det var en kanon middag tyckte varefall jag. Sen körde Emma och jag Kinect. *** gissa, jag förlorade båda gångerna... ajajaj ! Sen har jag fotograferat :) Maja liked ! Jag ÄLSKAR att fotografera. Och nu blir mina bilder gånger så bättre med den nya kameran ;) Nu vet jag inte vad jag ska göra. Bara slappa. Fast jag känner faktist för ett glas julmust... Vet inte om jag ska ta det.. Svårt beslut. Hahahahöhöh xd Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0