grym kväll ♥

Heeejj :D
Jag börjar med att säga att jag är så sur på blogg.se.
För igår skulle jag blogga.
Men gissa vad...
Blogg.se dampa !!!!
Jaja idag är det Fredag och hela den här terminen är slut.
Yippiee.
Skolan var helt klart gryymmm !!
När jag kom till skolan läste vi en timme.
Sen så fick man välja på lite grejer som man ville göra och jag valde att bada.
Det var så himlens kul.
När vi kom hem från badet så åt vi.
Sen sen hade vi julklappsbyte i min klass :)
Jag gav Mica en godis och örhängen.
Jag fick utav Meta ( min lärare ) hårgrejor och ett armband.
Jag vart jätte nöjd med det.
Efter skolan gick jag och Filippa hem till mig.
Vi har inte gjort så speciellt mycke.
Nu ska vi gö något.
Sen blire träning och sen blire disco.
Filippa sover här inatt.
Det kommer bli en grym kväll ♥
Hejdå sötnosar :D



Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så mysigt, hälsa Filippa =)

2010-12-17 - 17:58:55
Postat av: fanny

SV: Visst:)

2010-12-18 - 17:41:03
URL: http://tjaldurkrokstorp.blogg.se/
Postat av: s

sv: Nej tyvärr.

2010-12-18 - 18:12:55
URL: http://siekkinenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0