Good start på lovet ♥

Hej.
Jag är ledsen för dålig uppdatering.
Men jag har inte haft tid.
Igår hade jag träning.
Träningen ägde.
Efter det så åkte jag hem och duscha och åt (Filippa var hemma hos mig)
Sen drog vi till discot.
Discot var kuligt.
Efter discot kom pappa och hämtade oss.
När vi kom hem så gick vi upp och kollade på slutet av
 TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARN.
Vi pratade och skrattade med Emma och Emelie.
Nice kväll.
Idag vaknade vi runt nio halv tio.
Skönt att sova ut.
Ja Filippa sov hos mig.
Vi käkade frukost och kollade en massa på skidor.
Sen gjorde vi lite lunch till oss.
Vi klockan tvp skjutsade mamma in oss till stan.
Filippa handlade julklappar och jag köpte en hårspray.
Så nu ska jag spraya på.
Hahah xd
Det var meningen att vi skulle möta upp min familj och käka på O'learys och kolla på fotboll.
Men då vart matchen inställd :(
Sp istället tog Filippa och jag bussen hem.
Haha jag var nära på att somna på bussen :D
Jaja Emma och Figo kom mötandes när vi klev av bussen.
Så vi gick hem.
När vi kom hem så fikade vi.
Nu har vi precis käkat förrätt och varmrätt.
Senare blir det att käka ris ala malta. (stavning)
Det blir en skön och mysig kväll.
Så min start på jullovet har varit grym ♥
Ha det bra :)


Bild tagen från google men en sån här hårspray köpte jag ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har lagt till dig:)

2010-12-18 - 18:31:13
URL: http://tjaldurkrokstorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/december/t-som-i-tavling-om-parfymprov-fran-the-body.html



var med och tävla på min blogg! :*

2010-12-18 - 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0