ECLIPSE

Hej alla pigga och trötta..
Jag är nog en utav dom trötta tror jag :-(
Nyss så kollade Emma och jag på ECLIPSE.
Edward och Jake är sååååå snygggaaa !!!
Oh I'm in love
Haha xd
När vi kolla på filmen tjockade vi i oss lite chips och lite popcorn..
mumsmums :P
Den här Lördagen har varit toppen.
Den var väldigt rolig för jag och Lollo åkte ju in till stan.
Det var väldigt längesen vi va,
så det var ju roligt.
För det andra så ligger ju ARSENAL på första plats i tabellen.
Och för det tredje så är det ju Lördag och jag älskar Lördagar.
Nu kan jag skriva lite om vad jag ska göra imon...
Vid halv tolv så skjutsar mamma in mig till folketshus för där ska jag möta farmor och farfar och familjen Forsman för jag ska kolla på när Filippa, Daniella och Olivia dansar.
Rättare sagt dom har dansuppvisning.
Dansuppvisningen är i ca en timme.
Efter det så drar vi in till O'LEARYS och käkar.
Sen möter jag familjen på stan,
och vi går runt och kikar lite :)
Rolig dag.
Fast det tråkiga med dagen är att man vet att det är skolan dagen därpå :O
Hihihaha xd
Nej nu ska jag gå och läsa.
Vi hörs och syns :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0