Dan före daopparedan ☻

God morgon eller god dag ? jag vet inte ...
Klockan är varefall 11.37 och det har vart en fartfylld morgon.
Det började med att pappa väckte mig 07.46.
Då var jag lagomt trött...
Men jag drog mig ur sängen och satte på mig mjukiskläder.
Sen drog mamma och jag till ICA MAXI.
Där STOR handlade vi.
Julmat och en massa andra saker.
Jag hade inte ätit frukost innan vi åkte och handla..
Så jag mådde rätt illa när vi handla :S
När jag kom hem tog jag mig lite frkost.
Gott ♥
Sen har jag slagigt in lite julklappar.
Det gick toppen.
Nu tänkte jag gå ner och ta mig en skön dusch för mamma ska snart hämta Simon på tågstationen och när dom kommer hem ska vi bara äta lite lunch och sen drar jag, Emma, mamma och Simon in till stan för vi ska handla julklappar till ett julspel så jag måste vara klar tills dess.
Haha jag tycker det är så gulligt för pappa och Figo ska till ett litet lekland :)
Haha ♥
Nej nu måste jag gå.
Ha det bra :)
Hoppas alla får en kanon dag ;)


Ikväll kommer det bilder till 30 dagars utmaningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0