DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN

God morgon !
Nu är det endast två juldagar kvar till JULAFTON.
Yippiiieee :)
Gud vad jag längtar.
Nu sitter jag hemma oss farmor och farfar.
Igår kväll/natt så skulle Filippa och jag fösöka sova....
Men det  var omöjligt.
Filippa du vet der *host* killar på kroppen.......
Hahaha ;)
Pernilla kommer och hämtar oss kanske vid ca 11.30.
Då skjutsar hon hem mig.
Sen ska jag bara julstäda.
Och ikväll är det träningsmatch.
Är så j*v*a taggad.
Vi SKA vinna ;)
Imon är det Torsdag och på morgonen så ska jag kanske följa med mamma och julhandla.
Sen ska familjen hämta Simon (min bror) och sen ska vi alla åka ner till stan och handla presenter till ett julspel som vi ska spela på julafton.
Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa mig.
Vi hörs mera sen :)


Gubben lilla jag saknar dig även fast det bara har gått lite mer än 1 dag (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0