Tillbaks ! ♥

Heeeeeeeeeejj min käraste blogg och mina käraste bloggläsare ♥ Nu är det Onsdag. Och idag har det inte hänt så mycke och det kommer inte hända så mycke idag förutom träning :) Nu tänkte jag berätta om Stockholmsdagen igår;

Ringklockan ringde 05.40. Då gick jag och fixade mig. Vid 06.10 ? kom Olivia, Julia, Filippa (våra kusiner) och hämtade mig och Emma. Vi åkte till tågstationen där vi mötte upp farmor och farfar. Vi åkte tåg till Stockholm. I stockholm skulle vi shoppa. Vi barn fick det som present av farmor och farfar i julklapp. Vi fick även en tusenlapp var! Vi kom fram till Stockholm ja vid cirka 10.00 ? Då gick vi till Drotninggatan, för det var där vi skulle börja kika. Senare gick vi och satte oss på ett café där åt vi toast. Sen fortsatte vid med våran shoppingrunda i Stockholm. Jag bara shoppade och shoppade. hahha x'd När vi började bli lite trötta i benen så tog vi oss en dricka på ett till café.Sen shoppade vi igen. På kvällen så åt vi på en resturang som heter Fridays. Lisa (min faster) kom och åt med oss oxå. Sen var det bara att gå till tågstationen. Sen åkte i hem. Det var en jätteeeeeee myyyyyyyyyyysiiiiiigggg dag i Stockolm. Tack så mycke farmor och farfar för allt ♥♥♥♥♥♥♥♥

BiLdEr KoMmEr SeN pÅ aLlT jAg KöPtE



Kommentarer
Postat av: Farmor Inga-may

Vi tyckte också att vi hade en jätte trevlig dag i Stockholm. Och Maja du vet ju att vi är så svaga för barnbarnen. Kram

2011-01-05 - 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0