O-N-S-D-A-G

Heeej! Nu är jag och Filippa hemma hos mig. Vi har nyss ätit lite mellis. Och nu så kollade jag på min blogg, och då såg jag att på ett inlägg igår så skrev jag att ni skulle få se lite bilder som Amanda och jag då tog igår. Men sen kollade jag lite längre upp och då hade jag inte lagt ut bilderna. Haha :P Nu ska vi väl roa oss med något roligt. Men sen halv fyra blire en tidig middag för sen klockan 20.00 kommer farmor och farfar och kollar på Arsenal här och dp ska vi käka smörgåstårta :D
Nej nu ska jag dra, men jag slänger in ett inlägg innan träningen!

 


Kommentarer
Postat av: Farmor Inga-may

Hoppas att det kommer att smaka och att

arsenal vinner.Puss

2011-02-16 - 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0