HEMMA FRÅN SÄLEN!

Hej mina käraste bloggläsare! Sälen var underbart jä*la rolig. Vi åkte slalom, dansade, skratta och mycke mera! Men nu är jag hemma igen och tillbaka till det gamla vanliga trökiga, vilkent menas med SKOLA! Fysatan vad trökigt! Vill tillbaka... Vi åkte tidigt imorse. Och vi kom hem runt 12.30. Då hämtade vi sallader på pizzerian och sen käkade vi. Nu sitter jag här och vill träffa kompisar. Men nej nu ska jag dra. Men innan jag drar ska jag tacka käraste Amanda för all din gästbloggning ^^ Love you ♥ Puss hej ;)


Gullungen Amanda!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men på lördag får du ju träffa mig!!! Det är väl roligt? =)

Följer nog tyvärr inte med på fotograferingen på söndag....

2011-02-03 - 14:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0