♥ Dag 28 – Det här saknar jag

Hehe jag saknar en rätt ovanlig sak.. Jag saknar att vara liten :O Man behövde inte tänka på allt och alla. Man behövde inte fixa sig för man vara bara sig själv eller hur jag nu ska förklara det. Det är klart att jag vill bli stor och så, men jag bara saknar att vara liten ;)

Längesen-


Usssssssssh! 

Nu-

♥ Dag 1 – Presentera mig själv. *gjort*
♥ Dag 2 – Min första kärlek. *gjort*
♥ Dag 3 – Mina föräldrar. *gjort*
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.*gjort*
♥ Dag 5 – Vad är kärlek. *gjort*
♥ Dag 6 – Min dag. *gjort*
♥ Dag 7 – Min bästa vän. *gjort*
♥ Dag 8 – Ett ögonblick. *gjort*
♥ Dag 9 – Min tro. *gjort*
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. *gjort*
♥ Dag 11 – Mina syskon. *gjort*
♥ Dag 12 – I min handväska. *gjort*
♥ Dag 13 – Den här veckan. *gjort*
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. *gjort*
♥ Dag 15 – Mina drömmar. *gjort*
♥ Dag 16 – Min första kyss. *gjort*
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne. *gjort*
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag. gjort*
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag. *gjort*
♥ Dag 20 – Den här månaden. *gjort*
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick. *gjort*
♥ Dag 22 – Det här upprör mig. *gjort*
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre. *gjort*
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta. *gjort*
♥ Dag 25 – En första. *gjort*
♥ Dag 26 – Mina rädslor. *gjort*
♥ Dag 27 – Min favoritplats. *gjort*
♥ Dag 28 – Det här saknar jag. *gjort*
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Klokt råd från din gamla faster: kom ihåg att njuta av att vara 12, 13, 14, 15 år för när du blir ännu äldre än vad du är nu kommer du tänka precis likadant: tänk vad skönt det var att vara tonåring. Och samtidigt vill jag säga att livet som vuxen är väldans trevligt också =)

Puss

2011-02-23 - 12:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0