you are my angel







kära du, ta till dig alla orden!

du är min fina kusin som betyder obeskrivligt mycket. jag kan prata med dig om allt. vi har sjukt många minnen tillsammans och jag kommer aldrig glöma dom! jag tar inte dig som min kusin jag tar dig som min syster som alltid finns där för mig precis som jag alltid finns där för dig. om jag inte hade träffat dig så hade jag inte varit så här lycklig som jag är idag, du är min ängel som jag älskar otroligt mycket. kommer aldrig glömma dig syster. du är bäst, kom ihåg det. och om du är ledsen eller så så finns jag här vid din sida och du kan berätta allt för mig för det kommer stanna hos mig. love you filippa, you are the best <3


Kommentarer
Postat av: Älskar dig

Tack underbara Maja!

Du betyder allt för mig!

Love you Maja Maria Birgitta Ross <3



Love from Filippa <333333333333333

2011-12-10 - 01:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0